Pozycjonowanie

Dzięki Google AdWords docierasz do potencjalnych klientów. Zobaczą Twoje reklamy dokładnie wtedy, gdy będą szukać w Google informacji o oferowanych przez Ciebie produktach lub usługach. Swoją reklamę możesz skierować do klientów z całego świata, kraju bądź konkretnego województwa.

Google AdWords pozwala na bieżąco wprowadzać zmiany w kampaniach, aby lepiej dostosować je do potrzeb Twojej firmy. Wprowadzając promocje w swoim sklepie możesz w krótkim czasie poinformować o tym swoich klientów przez internet.

  • Internet jest najszybciej rozwijającym się medium w historii - ponad 12 milionów użytkowników w Polsce.
  • Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką w sieci, obecnie jej udział na rynku polskim to ponad 90%.
  • W chwili obecnej reklama w wyszukiwarkach jest najtańszą oraz najbardziej efektywną formą promocji serwisów internetowych.
  • Prawidłowo wypozycjonowane serwisy osiągają do 90% ruchu z wyszukiwarki google.pl.
  • Wraz ze wzrostem liczby użytkowników, rośnie liczba stron internetowych. Konkurencja być może już się pozycjonuje i nie można tego faktu zlekceważyć.